Site-ul nottara.ro foloseste cookies ca să îţi ofere o experienţă mai placută online. Informaţiile din cookies sunt anonime. Prin continuarea navigării ești de acord cu acest lucru. OK! Vreau detalii
 Acasă  Repertoriu  Program  Public  Artiști  Publicații  Tur virtual  Despre noi

Cristina Stoica Ivanciuc

În anul 1992, Cristina Stoica Ivanciuc a absolvit Academia de Teatru şi Film din Bucureşti, secţia actorie, la clasa profesorilor Olga Tudorache şi Adrian Pintea.

În facultate a interpretat numeroase roluri: Gittel – Doi pe un balansoar de William Gibson; Alison – Priveşte înapoi cu mânie de John Osborne; Elena Andreevna – Unchiul Vanea de A.P. Cehov; Irina – Trei surori de A.P. Cehov; Maria Sineşti şi Irina Ruscanu – Jocul ielelor de Camil Petrescu; Miţa Baston – D’ale Carnavalului de I.L. Caragiale; Miranda – Furtuna de William Shakespeare; Kate – Îmblânzirea scorpiei de William Shakespeare; Julieta – Romeo şi Julieta de William Shakespeare; Maria Stuart – Maria Stuart de Friedrich Schiller; Medeea – Medeea de Sofocle.

Din anul 1993, Cristina Stoica Ivanciuc este actriţă a Teatrului Nottara, unde a putut fi văzută în: Arşiţa şi viscolul de Mihai Ispirescu, regia: Dominic Dembinski (1993); Puricele în ureche de Georges Feydeau, regia: Horaţiu Mălăiele (1993); Pygmalion de George Bernard Shaw, regia: Dominic Dembinski (1995); Doi tineri din Verona de William Shakespeare, regia: Cătălin Naum (1996); Prinţul Negru de Iris Murdoch, regia: Cornel Todea (1997); Miresele căpitanului de Larry Gelbart, regia: Petre Bokor (2002); Doamna nevăzută de Calderon de la Barca, regia: Alice Barb (2002); Război şi Pace de Lev Tolstoi, regia: Petre Bokor (2003); Sub zodia turnătorului de Jean-Claude Carriere, regia: Octavian Greavu (2003) Scandal la operă de Ken Ludwig, regia: Petre Bokor (2005), Opera de trei parale de Bertolt Brecht, regia: Diana Lupescu (2009), Marina şi Hoţul de Valeria Monetti, regia: Laurenţiu Calomfirescu (2012). În această stagiune o puteţi revedea în montarea lui Petre Bokor, Scandal la Operă! de Ken Ludwig.

În rolurile interpretate, pe care le-a creat cu credinţă şi adevăr, ea a reuşit să transmită, printr-o mobilitate corporală deosebit de expresivă şi printr-o rostire lipsită de ostentaţie şi emfază, sentimente complexe, de iubire, pasiune sau tristeţe, împreună cu un fel de a fi feminin şi tandru.

Dan-Marius Zarafescu